Aftellen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jehan Driouch - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jehan Driouch - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Blijf op de hoogte en volg Jehan

29 Augustus 2014 | Nederland, Groningen

En toen had je ineens je diploma.. Niet helemaal verwacht, maar suuuuuuuuper blij natuurlijk! Dat betekende voor mij dat de reis naar Australië door zou gaan. Dus met mama achter de laptop, de site van de organisatie die ik al een tijd op het oog had opgezocht, gegevens ingevuld etc, en toen op aanmelden geklikt. Oh oooh, toen kon ik niet meer terug! Het zou echt gaan gebeuren, ik ga naar facking AUSTRALIËËËËËË!!!

Extra gewerkt en toen voor 4 weken naar Marokko met papa, Silke en Issam. Familie weer gezien, hartstikke mooi allemaal, maar ik dacht eigenlijk niet echt aan Australië. Ik lag gewoon lekker zwart te worden op het strand, that's it. Totdat we weer thuis kwamen. En nu? Holy shit! Over 6 weken ga ik naar Australië! Iedereen die tegen je zegt: "Jehaaaan, je gaat al bijna weg!" Woooh, de tijd gaat echt snel!

De luie ik die ik ben had natuurlijk niet zo'n zin om allerlei dingen te regelen, maarja, het moet wel, anders wordt het 10x niks. Heb me vandaag, na 100 keer "Jehaaaan, ga nou eens wat doen!" toch maar eens verdiept in van alles en nog wat. (thanks mam, luv you ;p) Een inpaklijst bijvoorbeeld.. Zoveel past toch nooit in een rugzak! Dat wordt dus een kleine selectie van al mijn mooie lieftallige kleertjes :'( En nog veeeeeeeel meer.

Ooh ja, voor de duidelijkheid, ik vertrek 23 september al. Ofterwijl, over 25 dagen! Ja ik tel al laaang af. Mijn vriendinnen kennen deze rare tik van mij maar alste goed. "Ik ben over 286 nachtjes jarig!" De blikken die ik dan mijn kant op krijg.. Hahaaha! Maarja, overbodige informatie allemaal..

Dit was even een 'probeer'verslag, maar ik zal vlak voordat ik vertrek weer wat schrijven.

Ooh ja, ik ga trouwens met een groepsvlucht. We stappen over in Dubai (wil daar echt even blijven! Al die dure hotels! <3) dan vliegen we naar Singapore waar we 1 nacht in een hotel verblijven en een dagtrip krijgen, en dan naar Sydneeeeeey!!! waar we 3 dagen gezamenlijk blijven. Dan begint de reis pas echt!

Dit was mijn geweldige eerste verslag,
tot de volgende!

Liefs, Jehan


  • 29 Augustus 2014 - 20:59

    Loekie:

    Johan, wij verheugen ons op je vervolg. Wij zijn jaloers. Maak er een mooie tijd van.

  • 29 Augustus 2014 - 21:02

    Sharon:

    Trots op jou meisje!!! Ga je heeeeel erg missen!!!

  • 30 Augustus 2014 - 16:23

    Joke En Opa:

    Leuk je eerste verslagje, we gaan het natuurlijk dagelijks bijhouden.
    Eerlijk gezegd we missen je nu al, maar vinden het geweldig dat je deze stap zet.
    eerst niog even lekker saampjes met ins uit eten voordat je weggaat natuurlijk.
    Dikke kus van ons

  • 22 September 2014 - 21:14

    Kim Greveling:

    Lieve Jehan,

    Heel veel plezier nogmaals via deze weg! Geniet van je prachtige reis!
    We houden je site in de gaten voor je mooie verhalen! Liefs Kim, Emile, Renzo en Justin! Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jehan

Halloooo!! Dit is mijn reis blog waar ik (hopelijk) al mijn mooie verhalen en foto's met jullie ga delen :)

Actief sinds 29 Aug. 2014
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 26510

Voorgaande reizen:

23 September 2014 - 15 Februari 2015

AUSTRALIË

Landen bezocht: