Het is zover!!!!! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Jehan Driouch - WaarBenJij.nu Het is zover!!!!! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Jehan Driouch - WaarBenJij.nu

Het is zover!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Jehan

23 September 2014 | Nederland, Zwolle

De dag is aangekomen! 23 september 2014. Wat heb ik lang naar deze dag uitgekeken. Het bijna 2 jaar in je hoofd hebben, en het is nu eindelijk zover! Echt bizar..

Nu ik dit verslag schrijf zit ik in de auto onderweg naar schiphol samen met mama. Lekker mee schreeuwen met The Common Linnets om de zenuwen een beetje weg de duwen. Want die zijn er heeeeel erg op dit moment. Mijn god, waar ben ik aan begonnen denk ik nu hahaa. Het is echt zover, ik besef het echt nog niet. Waarschijnlijk pas als ik het vliegtuig inloop.

Vanochtend afscheid genomen van Dineke en het gezin (die vanaf dat ik 10 weken oud was doordeweeks elke dag op mij heeft gepast, totdat ik naar de middelbare ging) Ze zijn als familie voor mij en Issam, als een opa en oma en daar ben ik ze nog altijd heeeeel dankbaar voor! Daarna afscheid genomen van lieve papa, wat ook moeilijk was.. Zondag heb ik een super leuk en gezellig 'uitzwaaifeestje' gehad! We hebben het maar een uitzwaaifeestje genoemd ipv een afscheidsfeestje. Dat klonk wat minder erg hahaa! Super leuk dat al mijn familie nog langs kwam. Opa, Joke, Rob, Lies, Lau, mijn lieve oom en tante Jur en Sandra, neefje Max en de rest! Ga jullie zo erg missen! Mis ik ook nog eens de geboorte van mijn tweede neefje, waar ik super van baal.. Dat wordt skypen in december Jur en San! ;P En Romana en Alex die ouders worden in januari. Jullie weten dus ook wat jullie te doen staat! Haha
En niet te vergeten mijn allerliefste vriendinnetjes!!! Super lief boekje van ze gekregen waar ze allemaal in geschreven hebben. Mocht het eigenlijk niet meteen lezen, toch lekker gedaan. Niet zo slim misschien, zat meteen te janken..
Allemaal leuke/lekkere cadeautjes gekregen. Ga me dus zeker niet vervelen in de 3 vluchten de komende dagen!

Het klinkt nu een beetje of ik dood ga of niet? Hahaa, wil gewoon graag iedereen bedanken voor alles!

Even ter informatie. Ik vlieg om 21:40 eerst naar Dubai waar we om 06:15 aankomen (allemaal lokale tijden, wil je de nl'se tijden weten dan zoek je dat maar even zelf uit, snap er zelf ook vrij weinig van ;) ) Morgen ochtend het 2e vliegtuig van 09:35 tot 21:55 naar Singapore. Daar blijven we lekker luxe een nachtje in een hotel, met de volgende dag een leuke dag tour. Die avond vliegen we weer om 23:55 en dan komen we vrijdag ochtend (LOKALE TIJD) om 07:15 aan in fucking Sydneeeeeeey!!!!!

Ik hoop dat ik regelmatig iets kan schrijven op dit blog, met natuurlijk geweldige foto's MET MIJN 'SELFIESTICK' HAHAHAHA! Ge-wel-dig cadeau die ik heb gekregen van Inge, super lief!! Die ga ik echt vaak gebruiken hahaa.

Inmiddels al ruim voorbij Zwolle en het album van The Common Linnets op repeat gezet.

Ik zou het leuk vinden als jullie reacties zouden willen acher laten :) Weet ik een beetje wie het leest, en dat ik niet tegen mezelf zit te praten hier.

Tot snel!!! Knuffel, kus, groetjes en dikke tranen van mij!!!

Liefs, Jehan

  • 23 September 2014 - 15:44

    Marja:

    Heeeel veeeel plezier Jehan!
    Ik lees dit dus echt wel he!
    Ben heel benieuwd naar jou verhalen!
    Ik wens je een hele goeie reis meid!

  • 23 September 2014 - 15:46

    Sharon:

    Ben volgends mij de 1e die dit leest! Ooooh meisje wat ben ik trots op jou! Jou grote avontuur gaat beginnen! En ooooh wat ga ik jou missen!! Kan stiekem niet wachten tot je weer terug bent hihi!

    Lieve schat pas op jezelf en ga vooral heel erg genieten maak er jou grote droomreis van!!!

    Ik hou van je! Hele dikke knuffelkus enne we houden contact!!

  • 23 September 2014 - 15:46

    Harmina De Jonge:

    Jehan ik wens je heel veel plezier op deze reis. Geniet ervan

    Liefs harmina

  • 23 September 2014 - 15:47

    Alex:

    Jekipjee! Zodra de baby is geboren jumpen we gelijk achter skype! Knuffel van ons!

  • 23 September 2014 - 15:52

    Sandra:

    He laiverd, ik verheug me alweer op je volgende verslag. Snap hoe je je voelt nu. Maar geloof mij, als je eenmaal opstijgt, dan is het avontuur begonnen!!!!!!! Veel plezier. Xxx

  • 23 September 2014 - 15:53

    Ilona:

    Hoiiii buurmeisje ;-) hele goede reis en lekker genieten van alles ....dikke X van ons.

  • 23 September 2014 - 15:57

    Marjan:

    Hey lieverd. Ook ik ben supertrots op jou. Je bent toch m'n kleine zusje geworden in al die jaren.
    Ga gewoon heel erg genieten. En zeker blijf ik jouw verhalen volgen. Lieverd doe voorzichtig en maak vooral heel veel plezier.
    Hou van je lieverd! Xxx

  • 23 September 2014 - 16:13

    Jascha:

    Heeel veel plezier buurmeisje!! :) :) geniet er van!!

  • 23 September 2014 - 16:26

    Lotte:

    Jehan, heel veel plezier tijdens dit avontuur! Lekker genieten! Ik ga zeker je verhalen lezen :) Liefs, Lotte

  • 23 September 2014 - 18:30

    Lisanne :

    Have fun Jehan! Toppertje ben je! Alles doen wat je wil! Je krijgt eerder spijt van dingen die je had willen doen dan wat je hebt gedaan! Dikke kus en tot op Skype!

  • 23 September 2014 - 19:07

    Jaap:

    Hey buuf,

    Heel veel plezier jammer dat ik niet mee mocht.
    Geniet er van

  • 23 September 2014 - 21:38

    Esther Kremer:

    Lief nichie, een hele goede reis gewenst. Veel plezier en geniet! Lfs x

  • 24 September 2014 - 08:38

    Leanne:

    Hey lieve Jehan, nogmaals veel plezier en we vonden het super dat we je uit hebben kunnen zwaaien gisteren!!
    Xxxx Leanne

  • 24 September 2014 - 14:31

    Gerda:

    Eindelijk is je avontuur begonnen! Wat heb je er naar uitgekeken :-)!
    Ik wens je veel plezier & vooral lekker genieten ... x

  • 24 September 2014 - 20:25

    Hennie:

    Heel veel plezier Jehan! We lezen mee! Groetjes, Jaap Hennie Stijn en Tessa

  • 25 September 2014 - 10:02

    Joke En Opa:

    Dag liefje,

    We weten niet waar je nu bent, maar zijn reuze nieuwsgierig.
    Laat gauw van je horen, zodat we mee kunnen genieten van je grote avontuur.
    Duizend vragen hebben we, "Is het warm? Is het koud? Hoe ziet het eruit? Zijn de mensen aardig ? hihihi

    Geniet ervan, we zijn best een beetje jaloers eerlijk gezegd
    Een hele dikke kus van Opa en Joke

  • 25 September 2014 - 13:44

    Papa En Silke:

    Ik heb net met jou gesproken veel plezier en genieten van het lekker eten en het lekker weer...... we zijn trots op jou..... gr, uit golfslag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jehan

Halloooo!! Dit is mijn reis blog waar ik (hopelijk) al mijn mooie verhalen en foto's met jullie ga delen :)

Actief sinds 29 Aug. 2014
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 26526

Voorgaande reizen:

23 September 2014 - 15 Februari 2015

AUSTRALIË

Landen bezocht: